2008. sze 26.

Peter Gabriel: Sledgehammer

írta: monique70
Peter Gabriel: Sledgehammer

Sokat gondolkodtam, hogy a "Big Time" című nótát vagy ezt tegyem be, de ennél döntöttem. Majd azt is felteszem később :)

Peter Gabriel-ről nem kívánok most biográfiát írni, mert ahhoz nem vagyok eléggé kiművelt Peter Gabriel szakértő :)) Túl nagy művész ő ahhoz, hogy pár sorban összefoglaljam a munkásságát. Akit érdekel, olvassa el a Wikin (hivatkozást lásd alul).

Azért tettem fel ezt a nótát, mert tetszik (naná, különben nem tenném be!), meg a videó miatt is: abban az időben, mikor ez készült (1986-ban vagy 87-ben), teljesen egyedi volt. Sokszor elképzeltem, mennyi munkaóra lehetett ezt így összevágni.

Na, jöjjön az a bazi nagy kalapács!!

 

Linkajánló: Peter Gabriel a Wikipedian

Szólj hozzá

pop 80 as évek peter gabriel genesis 80s sledgehammer classics