2008. aug 19.

Legjobb 80's disco - The Limit

írta: monique70
Legjobb 80's disco - The Limit

Ha azt mondom, 80-as évek diszkózenéje, az emberek többségének tuti, hogy az Ottawan, az Abba, a Boney M, ne adj' isten a Village People (lásd Y.M.C.A.) jut az eszébe. Nem csoda, hiszen a rádiók akkoriban főleg ezen előadók számait játszották. Álszent lennék, ha azt mondanám, én nem ugráltam az ágyon másik két kölyökkel ezekre a nótákra még tízéves koromban. Dehát az ember fejlődik, változik, ugyebár. 16-18 évesen már a diszkó újabb ágai érdekeltek: disco-funk, dance-pop, hip-hop, R&B, jazzrock.

Őszintén szólva a The Limit formációról nem sokat tudok, maximum annyit, hogy hollandok és a fent említett műfaj képviselői voltak a 80-as években. A "Say Yeah" című nótájuk megvolt nekem kazettán és azt sem tudtam, hogy ők az előadói. Most megtaláltam a YouTube-on nagyon jó minőségben, aminek rettentően örülök, mert régóta kerestem. Ez is diszkózene, csak egy kicsit mégis más...

 

Szólj hozzá

disco diszkó abba boney m 80 as disco funk the limit say yeah ottawan