2011. nov 27.

Adventi kedvenceim 1. rész - Vanessa Williams: Save the Best for Last

írta: monique70
Adventi kedvenceim 1. rész - Vanessa Williams: Save the Best for Last

Elérkezett az első adventi vasárnap, és arra gondoltam, megosztom kedvenc karácsonyi nótáimat. Már korábban írtam itt a blogban a legeslegkedvesebb karácsonyi kedvencemről, amit Natalie Cole énekel No More Blue Christmas címmel. 

A Save the Best for Last nem kifejezetten karácsonyi dal, de a klipje és a mondanivalója nagyon adja a hangulatot ehhez a témához, ezért is gondoltam, hogy ebbe a sorozatba beteszem, arról nem is beszélve, hogy nagyon szeretem :)

Vanessa Williams, akit 1984-ben válaszottak Miss Amerikának, ma 48 éves és négy gyermek édesanyja. Nemcsak nagyszerű énekesnő, de kiváló színésznő, aki nemcsak a filmeken, hanem a színpadon is remekel. Ez a dal 1991-ben készült, már megjelenésekor is nagyon szerettem, imádom a klip hangulatát, eszembe juttat korábbi karácsonyokat, Vanessa pedig gyönyörű.

 

Szólj hozzá

r&b 90s 90 es évek rnb vanessa williams