2008. aug 21.

Soul klasszikusok - Bill Withers

írta: monique70
Soul klasszikusok - Bill Withers

Az igazán vájtfülűek és zenerajongók számára nem ismeretlenek a következő, klasszikusnak számító nóták, mint a "Lean On Me", "Ain't No Sunshine" vagy a "Just the Two of Us".  Az "Ain't No Sunshine" című,  Grammy díjas dalnak (legjobb R&B nóta) Bill Withers nemcsak az előadója, hanem a szerzője is. A háromszoros Grammy díjas művész idén július 4-én töltötte be 70. életévét.

Úgy "illett volna", hogy most ide a legismertebb, fentebb említett dalok egyikét tegyem be. De ez a blog a kedvenceimről szól, így én most a kedvenc Bill Withers dalomat tettem be, ami ugyan egy kicsit populárisabb, dehát istenem...ez tetszik nekem. Sőt, ráadásul találtam egy aranyos paródiát 3 japkó sráccal, ez egyesek szemében már tényleg szentségtörés lehet, de én hülyére röhögtem magam, annyira jópofák :))))))

Szólj hozzá

soul r&b grammy díj bill withers lovely day classic hit